Plans

 План самоосвітньої роботи вчителя англійської мови


Проблема, над якою працює вчитель: "Розвиток соціальної компетентності учнів у проектній діяльності при вивченні англійської мови з використанням технології життєтворчості на реалізацію Держстандарту”

Мета:
• знати теоретичні основи проблеми;
• вміти застосовувати технології навчання й виховання;
• вчитися спілкуванню з учнями на суб'єкт - суб'єктній основі.

Завдання:
• віднайти всі доступні джерела інформації стосовно означеної проблеми;
• навчитися застосовувати на практиці результати діагностичних досліджень особливостей їх розвитку з метою створення адекватних умов для їх самореалізації в процесі взаємодії з учнями;
• зорієнтуватися в нових технологіях з метою експериментального їх впровадження та дослідження ефективності.

Вивчення законодавчої та нормативно - правової бази
Опрацювати нормативно – правові документи
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, фаховими періодичними виданнями - Протягом року
Опрацювати вимоги щодо викладання предмета
Ознайомлення з інструкціями та рекомендаціями у друкованих та електронних виданнях - Вересень
Опрацювати інструкцію щодо ведення класного журналу учнів
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, фаховими періодичними виданнями - Вересень

Науково-теоретична підготовка
Опрацювати додаткову фахову теоретичну літературу
Поглибити знання теоретичних основ соціальної компетентності та проектної діяльності - Протягом року
Робота над власною методичною проблемою
Підготовка конспектів уроків - Протягом року
Створення робочої папки з даної теми - Протягом року
Поповнення портфоліо з даної теми – Постійно
Наповнення сайту - Постійно
Готувати матеріали для засідань шкільного, районних та обласних методичних об’єднань та творчих груп
Підготовка виступів - Протягом року
Опрацювати додаткову фахову методичну літературу
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях - Протягом року

Методична підготовка
Розробка конспектів уроків
Підготовка матеріалу - Протягом року
Розробити та провести відкритий урок в рамках методичної декади
Підготовка матеріалу та проведення уроку - Під час декади
Розгляд конкретної навчальної теми з предмета
Ознайомлення з літературою методичного плану, фахові журнали та газети. – Протягом року
Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду
Відвідування відкритих заходів, семінарів, вебінарів. – Протягом року
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року
Написання методичних рекомендацій з означеної проблеми– Протягом року

Психолого-педагогічна підготовка
Опрацювати додаткову фахову літературу з педагогіки
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати додаткову фахову літературу з психології
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати літературу щодо індивідуальної роботи з учнями
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати літературу роботи з обдарованими дітьми
Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою. – Протягом року
Участь у педагогічних читаннях
Опрацювання матеріалу - Двічі на рік
Участь у психолого-педагогічних семінарах
Опрацювання матеріалу - Двічі на рік
Робота над методичною проблемою школи
Використання технології життєтворчості на реалізацію Держстандарту
Робота з періодичними виданнями. – Протягом року

 

План самоосвітньої роботи класного керівника


Проблема, над якою працює вчитель: "Розвиток соціальної компетентності учнів з використанням технології життєтворчості на реалізацію Держстандарту"

Мета:
• знати теоретичні основи проблеми;
• вміти застосовувати технології навчання й виховання;
• вчитися спілкуванню з учнями на суб'єкт - суб'єктній основі.

Завдання:
• віднайти всі доступні джерела інформації стосовно означеної проблеми;
• навчитися застосовувати на практиці результати діагностичних досліджень особливостей їх розвитку з метою створення адекватних умов для їх самореалізації в процесі взаємодії з учнями;
• зорієнтуватися в нових технологіях з метою експериментального їх впровадження та дослідження ефективності.

Вивчення законодавчої та нормативно - правової бази
Опрацювати нормативно – правові документи
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, фаховими періодичними виданнями - Протягом року
Опрацювати вимоги щодо виховної роботи
Ознайомлення з інструкціями та рекомендаціями у друкованих та електронних виданнях - Вересень
Опрацювати інструкцію щодо ведення класного журналу учнів
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, фаховими періодичними виданнями - Вересень

Науково-теоретична підготовка
Опрацювати додаткову фахову теоретичну літературу
Поглибити знання теоретичних основ соціальної компетентності та проектної діяльності - Протягом року
Робота над власною методичною проблемою
Підготовка конспектів заходів - Протягом року
Створення робочої папки з даної теми - Протягом року
Поповнення портфоліо з даної теми – Постійно
Наповнення сайту - Постійно
Готувати матеріали для засідань шкільного, районних та обласних методичних об’єднань та творчих груп
Підготовка виступів - Протягом року
Опрацювати додаткову фахову методичну літературу
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях - Протягом року

Методична підготовка
Розробка конспектів заходів
Підготовка матеріалу - Протягом року
Розгляд конкретної теми
Ознайомлення з літературою методичного плану, фахові журнали та газети. – Протягом року
Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду
Відвідування відкритих заходів, семінарів, вебінарів. – Протягом року
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року

Психолого-педагогічна підготовка
Опрацювати додаткову фахову літературу з педагогіки
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати додаткову фахову літературу з психології
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати літературу щодо індивідуальної роботи з учнями
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та електронних виданнях. – Протягом року

Робота над методичною проблемою школи
Використання технології життєтворчості на реалізацію Держстандарту
Робота з періодичними виданнями. – Протягом року

No comments:

Post a Comment