План самоосвітньої роботи вчителя англійської мови
Проблема, над якою працює вчитель: "Розвиток соціальної компетентності
учнів у проектній діяльності при вивченні англійської мови з використанням
технології життєтворчості на реалізацію Держстандарту”
Мета:
• знати теоретичні основи проблеми;
• вміти застосовувати технології навчання й
виховання;
• вчитися спілкуванню з учнями на суб'єкт -
суб'єктній основі.
Завдання:
• віднайти всі доступні джерела інформації
стосовно означеної проблеми;
• навчитися застосовувати на практиці результати
діагностичних досліджень особливостей їх розвитку з метою створення адекватних
умов для їх самореалізації в процесі взаємодії з учнями;
• зорієнтуватися в нових технологіях з метою
експериментального їх впровадження та дослідження ефективності.
Вивчення законодавчої та нормативно -
правової бази
Опрацювати нормативно – правові документи
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН,
фаховими періодичними виданнями - Протягом року
Опрацювати вимоги щодо викладання предмета
Ознайомлення з інструкціями та рекомендаціями у
друкованих та електронних виданнях - Вересень
Опрацювати інструкцію щодо ведення класного
журналу учнів
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН,
фаховими періодичними виданнями - Вересень
Науково-теоретична підготовка
Опрацювати додаткову фахову теоретичну
літературу
Поглибити знання теоретичних основ соціальної
компетентності та проектної діяльності - Протягом року
Робота над власною методичною проблемою
Підготовка конспектів уроків - Протягом року
Створення робочої папки з даної теми - Протягом
року
Поповнення портфоліо з даної теми – Постійно
Наповнення сайту - Постійно
Готувати матеріали для засідань шкільного,
районних та обласних методичних об’єднань та творчих груп
Підготовка виступів - Протягом року
Опрацювати додаткову фахову методичну
літературу
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях - Протягом року
Методична підготовка
Розробка конспектів уроків
Підготовка матеріалу - Протягом року
Розробити та провести відкритий урок в рамках
методичної декади
Підготовка матеріалу та проведення уроку - Під
час декади
Розгляд конкретної навчальної теми з предмета
Ознайомлення з літературою методичного плану,
фахові журнали та газети. – Протягом року
Вивчення та узагальнення передового
педагогічного досвіду
Відвідування відкритих заходів, семінарів,
вебінарів. – Протягом року
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Написання методичних рекомендацій з означеної
проблеми– Протягом року
Психолого-педагогічна підготовка
Опрацювати додаткову фахову літературу з
педагогіки
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати додаткову фахову літературу з
психології
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати літературу щодо індивідуальної
роботи з учнями
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати літературу роботи з обдарованими
дітьми
Робота з періодичними виданнями,
навчально-методичною літературою. – Протягом року
Участь у педагогічних читаннях
Опрацювання матеріалу - Двічі на рік
Участь у психолого-педагогічних семінарах
Опрацювання матеріалу - Двічі на рік
Робота над методичною проблемою школи
Використання технології життєтворчості на
реалізацію Держстандарту
Робота з періодичними виданнями. – Протягом року
План самоосвітньої роботи класного керівника
Проблема, над якою працює вчитель: "Розвиток соціальної компетентності
учнів з використанням технології життєтворчості на реалізацію
Держстандарту"
Мета:
• знати теоретичні основи проблеми;
• вміти застосовувати технології навчання й
виховання;
• вчитися спілкуванню з учнями на суб'єкт -
суб'єктній основі.
Завдання:
• віднайти всі доступні джерела інформації
стосовно означеної проблеми;
• навчитися застосовувати на практиці результати
діагностичних досліджень особливостей їх розвитку з метою створення адекватних
умов для їх самореалізації в процесі взаємодії з учнями;
• зорієнтуватися в нових технологіях з метою
експериментального їх впровадження та дослідження ефективності.
Вивчення законодавчої та нормативно -
правової бази
Опрацювати нормативно – правові документи
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН,
фаховими періодичними виданнями - Протягом року
Опрацювати вимоги щодо виховної роботи
Ознайомлення з інструкціями та рекомендаціями у
друкованих та електронних виданнях - Вересень
Опрацювати інструкцію щодо ведення класного
журналу учнів
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН,
фаховими періодичними виданнями - Вересень
Науково-теоретична підготовка
Опрацювати додаткову фахову теоретичну
літературу
Поглибити знання теоретичних основ соціальної
компетентності та проектної діяльності - Протягом року
Робота над власною методичною проблемою
Підготовка конспектів заходів - Протягом року
Створення робочої папки з даної теми - Протягом
року
Поповнення портфоліо з даної теми – Постійно
Наповнення сайту - Постійно
Готувати матеріали для засідань шкільного,
районних та обласних методичних об’єднань та творчих груп
Підготовка виступів - Протягом року
Опрацювати додаткову фахову методичну літературу
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях - Протягом року
Методична підготовка
Розробка конспектів заходів
Підготовка матеріалу - Протягом року
Розгляд конкретної теми
Ознайомлення з літературою методичного плану,
фахові журнали та газети. – Протягом року
Вивчення та узагальнення передового
педагогічного досвіду
Відвідування відкритих заходів, семінарів,
вебінарів. – Протягом року
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Психолого-педагогічна підготовка
Опрацювати додаткову фахову літературу з
педагогіки
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати додаткову фахову літературу з
психології
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Опрацювати літературу щодо індивідуальної
роботи з учнями
Ознайомлення з матеріалами у друкованих та
електронних виданнях. – Протягом року
Робота над методичною проблемою школи
Використання технології життєтворчості на
реалізацію Держстандарту
Робота з періодичними виданнями. – Протягом року
No comments:
Post a Comment