Thursday, December 31, 2020

English for Media Literacy

Протягом 9-26 грудня відбулося 4 тренінгові заняття в ході реалізації проєкту «English for Media Literacy» для вчителів англійської мови під керівництвом досвідчених тренерів, науковців кафедри англійської філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

Ми не лише дізнались як відрізняти факти та судження, а й набули навиків використання соціальних мереж для вивчення англійської мови за допомогою інтерактивних та ефективних онлайн інструментів.

Для учасників проєкту проведені конкурси з цінними призами!

Проєкт реалізують кафедра англійської філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та ГО “Центр дослідження комунікації” в межах проєкту “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність”, що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси.



During December 9-26, 4 training sessions were held within the implementation of the project "English for Media Literacy" for English teachers under the guidance of experienced trainers, scientists of the Department of English Philology of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. We not only learned how to distinguish between facts and judgments, but also gained skills in using social networks to learn English with interactive and effective online tools.

 Competitions with valuable prizes will be held for project participants!

 The project is implemented by the Department of English Philology of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University and the Center for Communication Studies within the project "Study and Distinguish: Info-Media Literacy", implemented by the Council for International Research and Exchanges (IREX) with the support of the US Embassy and the United Kingdom. in partnership with the Ministry of Education and Science of Ukraine and the Academy of the Ukrainian Press.

No comments:

Post a Comment