24
жовтня на базі Коломийського ліцею № 6 ім. Героя України Тараса Сенюка
відбулося друге заняття авторської творчої майстерні вчителів англійської мови
(керівник – Володимир Анатолійович Граціанський). Педагоги
продовжували освоєння проблеми «Соціальні мережі та месенджери як віртуальне
освітнє середовище у викладанні англійської мови».
Члени
майстерні – 12 освітян Івано-Франківщини (серед яких і представники нашого району
Ірина Мазур та Іванна Рудяк) – розпочали свою роботу зі вхідного анкетування.
На думку вчителів, використання соціальних мереж та месенджерів на уроках є
вимогою часу та однією з основних рушійних сил у мотивації школярів до
навчання. Тому у своїй роботі педагоги активно використовують соціальні медіа в
різних цілях: для організаційних моментів, зв’язку з батьками, для запитань та
відповідей, обміну посилань на корисні сайти тощо.
Учасники
авторської майстерні обговорили можливості та доцільність використання різних
медіа, відібрали найкращі шляхи їх упровадження в освітній процес. Далі
педагоги перейшли до практичних завдань. Слід зазначити, що над ними кожен
учасник працює щодня і в онлайн-режимі відбувається обговорення всіх аспектів
роботи. Для рефлексії Володимир
Анатолійович запропонував учителям зіграти в онлайн-гру.
Деталі тут
On October 24 at Kolomyia Lyceum № 6 there was the second
meeting of the author's creative workshop of English language teachers (the
head - Volodymyr Gratsiansky). Teachers continued to master the issue of
"Social Networking and Messengers as a Virtual Learning Environment in
Teaching English."
The members of the workshop - 12 teachers of
Ivano-Frankivsk region (among them there are the representatives of our
district Iryna Mazur and Ivanna Rudiak) - started their work with the input
questionnaire. According to teachers, the use of social networks and messengers
in lessons is a time-consuming and one of the main driving forces in students'
motivation to learn. Therefore, in their work, teachers actively use social
media for various purposes: for organizational moments, communication with
parents, for questions and answers, exchanging links to useful sites, etc.
The participants of the author's workshop discussed the
possibilities and expediency of using different media, selected the best ways
of their introduction in the educational process. Then the teachers moved on to
practical tasks. It should be noted that each participant is working on them
daily and in the online mode is discussed all aspects of the work. For
reflection, the head invited teachers to play an online quiz-game.
No comments:
Post a Comment