During her internship from 03.03 to 04.05.2024, the student prepared and
conducted English lessons in grades 8, 9, 10, and 11, extracurricular and
educational activities in grade 8-A.
During the lessons, the intern chose interesting forms of work with
children of different ages, trying to interest and captivate them, which
affected the level of knowledge. She used brainstorming, didactic games, speech
exercises, mental maps, work with texts, tests, online tasks with phones,
project-based individual and group work, alternating tasks from the textbook
and additional grammatical and lexical material. Children were offered creative
written works of various types: essays, messages, stories, letters, articles,
dialogues, descriptions. Every lesson had a video or audio support. The
development of oral speech took place through explanation, conversation,
discussion, and debate. She created conditions for comprehensive development of
students with the help of problem tasks and questions in frontal, group, pair
and individual work.
Marta showed the ability to communicate with children and find an
approach to different students, so they settled a friendly relationship.
Вдруге цього
навчального року студентка Івано-Франківського національного університету імені
Василя Стефаника Марта Середюк проходила педагогічну практику у
Богородчанському ліцеї №1 як учитель англійської мови та класний керівник 8-А
класу.
За час проходження
практики протягом 04.03 – 05.04.2024
студентка підготувала і провела уроки з англійської мови у 8, 9, 10 та 11
класах, позакласний та виховний заходи у 8-А класі.
Під час
проведення уроків практикантка добирала цікаві форми роботи з дітьми різних
вікових категорій, прагнучи зацікавити та захопити їх, що впливало на рівень
знань. Вона застосовувала мозковий штурм, дидактичну гру, мовленнєву зарядку,
ментальні карти, роботу з текстами, тести, завдання он-лайн з телефонами,
проектну індивідуальну та групову роботу, чергуючи завдання з підручника та
додатковим граматичним і лексичним матеріалом. Дітям пропонувались творчі письмові
роботи різних видів: есе, повідомлення, історії, листи, статті, діалоги, опис. Кожен
урок мав відео чи аудіо супровід. Розвиток усного мовлення відбувалось через
пояснення, бесіду, обговорення, дискусію. Вона створювала умови для всебічного
розвитку учнів за допомогою проблемних завдань та запитань у фронтальній, груповій, парній та
індивідуальній роботі.
Марта показала вміння спілкуватися з дітьми та знаходити підхід до різних учнів, тому у них склалися доброзичливі стосунки.
No comments:
Post a Comment